Dimarts, 13 de novembre de 2018
Com el propi nom del tema indica, les companyes ens han explicat en aquest
l’ús que podem donar a l’aula de les imatges fixes i més concretament dels pòsters,
les fotonovel·les i els murals multimèdia. Aquestes eines i algunes altres ja
les hem anat veient a classe amb les pràctiques encara que les companyes ens
han aportat nova informació útil per a un ús futur.
Per a començar amb les fotonovel·les hem vist que s’han de respondre certes
qüestions per tal de que aquesta complisca la seua fi educativa com:
- De què es parla?
- De qui es parla?
- Com va ocórrer ?
- On va ocórrer?
- Per què va ocórrer?
Com que l’objectiu
d’aquesta és motivar als més menuts i que coneguen noves ferramentes
tecnològiques a més d’això fomenten la creativitat, poden aprendre llenguatge
senzill, s’inicien en la lectura, etc. Per tal de fer fotonovel·les podem utilitzar
diversos programes, el que ja coneixia a més de PowerPoint era Hoffman ja que l’he
utilitzat amb anterioritat, no exactament per a aquest tipus d’activitat ja que
no sabia que es podia fer.
Exemple d'una fotonovel·a semblant a un còmic treta de http://natystg.blogspot.com/2007/05/elementos-de-la-historieta.html
Respecte als
pòsters ja coneixia la informació més important i dels murals han centrat l’explicació
en “Glogster”, una pàgina que ja vam veure a la pràctica de les imatges. He d’admetre
que he descobert noves aplicacions de “Glogster” però l’aspecte, personalment,
segueix sense agradar-me del tot.
Exemple d'un mural digital tret de http://www.aulaplaneta.com/2015/11/04/recursos-tic/cinco-herramientas-para-crear-murales-digitales/
No hay comentarios:
Publicar un comentario