Dijous, 13 de desembre de 2018
El tema de teoria que hem vist aquest dia ha sigut sobre els “software” lliures
i la seua aplicació en educació infantil i les companyes han començat explicant
que és i possibles objectius didàctics que es poden treballar a l’aula.
Seguidament han explicat que son els “software”, els “software” lliures i els “software”
lliures educatius amb més deteniment, també els seus orígens i les quatre
llibertats en que es basa el seu funcionament.
Imatge de exemples de softwares treta de la presentació del Tema 15
Hem escoltat les diferències principals entre els “software” lliures i
privatius, els avantatges i desavantatges que podem trobar al utilitzar els
lliures i els usos que podem donar-los. També han explicat les companyes les
polítiques d’ús dels “software” lliures i el que implica l’ús d’aquestos en l’educació.
Imatge del creador dels software lliures Richard stallman treta de la presentació del Tema 15
A continuació hem passat a veure els “software” lliures educatius, els
tipus que hi ha i per a anar acabant casos pràctics per a classes d’infantil i
la conclusió de les companyes respecte al tema.
No hay comentarios:
Publicar un comentario