martes, 6 de noviembre de 2018

Internet aplicat a l'educació

Dimarts, 23 d'octubre de 2018


Nova exposició de tema de teoria a classe i nou professor que s’ha presentat per a substituir Óscar, Rafa. El tema d’avui ha sigut “Internet aplicat a l’educació” i aquesta vegada al menys ja coneixia la majoria de les eines que han explicat les companyes.




Imatge treta de google sobre l'internet i les xarxes



La presentació ha començat amb una explicació de com utilitzar l’internet de forma segura i les novetats que aporta a l’educació i a continuació han explicat els objectius que es pretenen aconseguir amb aquesta.

Aleshores han començat l’enumeració detallada de distintes eines educatives que es poden trobar a l’internet. La primera ha sigut la “webquest”, que Óscar ens va explicar per a la pràctica que estem fent i per tant ja coneixem, encara que han afegit coses que no sabíem. Han explicat qui les va crear i que són, els tipus, les parts que les composen i usos que es les poden donar. La segona eina ha sigut el “blog”, que també portem en marxa tots i totes des de l’inici del semestre i han desenvolupat que és, les seues característiques i estructura a més de la utilització que se li pot donar a l’aula. La següent han sigut les “Wikis”, què personalment conec a base d’utilitzar-les amb certa freqüència, i la informació que han aportat ha sigut que són les “Wikis”, les seues característiques i l’ús que se les pot donar als centres.

L’última de les eines que han explicat ha sigut la “Cacera del tresor” la qual coneixia però no en la seua versió informàtica. Ens han explicat que és i per a que s’utilitza, la seua estructura i l’ús educatiu. M’ha semblat prou pareguda a la “Webquest” però amb una fi més teòrica ja què el seu objectiu es millorar el coneixement que l’alumnat té sobre una unitat didàctica. Les companyes han conclòs amb un escenari on utilitzar aquestes eines educatives i la seua conclusió sobre l’ús d’aquestes.
 

Imatge treta de google sobre les "Caceres del Tresor" informàtiques

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario